איזה תפילה מברכים לפני טיסה?

אם אתם שואלים איזו תפילה אתם אמורים לברך לפני שאתם עולים לטיסה, במאמר הבא ריכזנו עבורכם את המידע שצריך בנושא. לפני שאתם עולים על המטוס, קראו את המידע הבא כדי לקבל תשובות מלאות בנושא, כולל מידע לגבי נוסחים של תפילות הדרך >>

מהי התפילה שצריך לשאת לפני עלייה למטוס?

לפני שאתם עולים על טיסה, בין אם קצרה כאן לקפריסין או ארוכה לארה"ב, אתם אמורים לשאת את תפילת הדרך לטיסה בטוחה שמסתיימת בשלום. אל תילחצו אם אתם לא זוכרים אותה (למרות שהיא יחסית קצרה), כי אתם תמיד יכולים להדפיס אותה ולשים בכיס. כמו כן, יש לכם כמובן את האופציה לעשות צילום מסך בטלפון ולשמור אותה לכל עת שתצטרכו אותה. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי ישנם נוסחים שונים של תפילות הדרך, כאשר הבחירה שלכם היא כמובן בין נוסח אחיד לבין נוסח תימני, אשכנזי או ספרדי, או שניתן גם לבחור בנוסח אשר שוחרר ע"י הרבנות הצבאית.

חשיבותה של תפילת הדרך בטיסה

בסופו של דבר, תפילת הדרך היא דרך ביטוי לדאגה, לציפייה ולשמירה על ביטחוננו במהלך הדרך, והיא מיוחסת למשמעות רוחנית עמוקה. כאשר אנו טסים, אנחנו נפרדים מהקרקע ומתמודדים עם תחושת חוסר שליטה על מצבנו, ולכן התפילה יכולה להוות מקור לנחמה וביטחון. נוסף על כך, התפילה לפני טיסה מספקת לנו הזדמנות לחשוב על הדרך שתשמור אותנו מכל רע, ולשלוח בקשות לברכת הדרך עבורנו ועבור הנוסעים איתנו.

במקרים מסוימים, כדאי להוסיף תפילה אישית או מחשבות פרטיות שיעניקו לכם עוד איזשהו עומק רוחני והיבט של רוגע נפשי. כך, אתם גם משקפים את התחושות האישיות שלכם, וגם מחזקים את החיבור הרוחני והנפשי שלכם למסע שאתם עומדים לבצע. כמו כן, כאשר אתם טסים עם משפחה או חברים, תוכלו לשתף אותם בתפילה או לשאת אותה ביחד, דבר שיכול להעצים את התחושה של חיבור ושל תמיכה הדדית.

 האם ישנה תוספת לתפילת הדרך, בטיסה? מתי אומרים אותה?

אתם אכן יכולים לבחור להוסיף תוספת לתפילת הדרך, כאשר אותה יהיה נהוג להוסיף בדרך כלל לפני טיסות. אם אתם תוהים מהי התוספת שמוסיפים, ניתן למצוא אותה בקלות באתר GOODAY ובאתרים נוספים אשר מדריכים בנושא זה. מבחינת העיתוי או המועד להגיד את התפילה, אפשר לומר אותה במועדים שונים, לבחירתכם. לצורך העניין, אתם יכולים לשאת את תפילת הדרך כבר שאתם בדרך לנתב"ג, או לחילופין, רגע לפני שהמטוס ממריא. לידיעתכם, לפי מידע שמצאנו ברשת, אין צורך לשאת את התפילה בכמה מועדים שונים. אם יש לכם טיסת קונקשן בין הארץ לבין יעד כלשהו, אין צורך לשאת את תפילת הדרך כאשר אתם נוחתים בין המדינות וממתינים לטיסה הבאה. זה לא יזיק, כמובן, אבל אין צורך, לפי המידע שאנחנו מצאנו ברשת.

בהצלחה וטיסה נעימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Shopping Cart
כלי נגישות

Powered by - Wemake

התייעצו איתנו