מתנות יהודיות שתמיד כיף לקבל

בין כאשר נכנסים לבית חדש ובין אם מדובר בבואו של ערב חג, הרי שאין דבר נהדר יותר מלהעלות חיוך על פניהם של המארחים שהשקיעו כה רבות עם שפע של חום, אהבה, ברכות וכן לפעמים גם מתנות. 

במסורת היהודית, הענקת מתנות איננה רק נוהג של חגיגיות, אלא גם מהווה מחווה של ברכה ורצון טוב. באתרנו תוכלו למצוא שפע של מתנות נהדרות הטומנות בתוכן משמעויות סמליות עמוקות, ושיכולות להוות כמתנה מושלמת להתחלה חדשה, לחג משמח וסתם כדי לעשות טוב על לבו של אדם החשוב לנו.

מתנה קטנה עם שורשים בני אלפי שנים

לצד היותן דקורטיביות וכן שימושיות דוגמת בוא השבת, הרי שמתנות יהודיות נושאות עמן סמליות דתית ותרבותית משמעותית ששורשיהן נטועים באלפי שנות היסטוריה ומסורת. 

המתנות מגוונות מפריטים שימושיים שניתן להשתמש בהם יום יומי עד פריטים קישוטיים המשפיעים על הנראות של חלל הבית ומביאים רוחניות ואמונה. מהות ההענקה ביהדות מתמקדת בחיזוק הקשר הרוחני, קידום נוהגי המצוות וחיזוק תחושת השייכות והקהילה.

אילו אפשרויות יכולות להלום כמתנה למארחים?

פמוטי שבת המגיעים הן בעיצובים מסורתיים והן בעיצובים אלגנטיים ומודרניים. הדלקת נרות בערבי שבת לקראת השבת היא מסורת חשובה ושורשית מאין כמוה. פמוטים אלגנטיים לשבת יכולים להוות מתנה מעולה לבית חבריכם ובני המשפחה, ולצד חלקם בקדושת השבת הם מוסיפים חן ויופי לאורך כל ימות השבוע.

חנוכיות, על אף שהן פריט תקופתי הנכון לחג החנוכה, הוא לא אחרת מאשר אחד מן הסמלים הבולטים ביותר של החג וכן של היהדות. בחיפושכם אחר מתנה מיוחדת, הרי שתוכלו למצוא שפע של חנוכיות בשלל עיצובים משתנים. לצד היותן כלי טקסי לרגל החנוכה, החנוכייה יכולה גם להוות כחפץ דקורטיבי נהדר.

כוסות קידוש אף הן משמשות בשבת ובחגים לברכת היין, כוסות קידוש הן פריט יהודי נוסף שהוא חובה ומהווה מתנה נהדרת לחנוכת בית, לעיתים נמסרות מדור לדור.

ישנם עוד שפע של מוצרים, ובאתרנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של מתנות יודאיקה יפהפיות החל מנטלה לנטילת ידיים, דרך קופסאות למצות ועד לפריטים אישיים דוגמת סט מחזורים, תפילין, כיסויים לטלית ותפילין ואפילו מזוזות.

איך בוחרים?

כאן אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם, ומבקרי האתר יכולים ומוזמנים להתייעץ עמנו בכל שאלה ובכל התלבטות.

בבחירת מתנה בעלת אופי יהודי ועם שורשים עמוקים הנטועים ביהדות, המלצתנו היא תמיד לבחור בדבר מה שמביא עמו הן את הקדושה היהודית והן את השימושיות, וכן גם דקורטיביות מבחינתנו זהו היבט שימושי לכל דבר ועניין.

טיפ קטן לסיום: ברצותכם ליצור אווירה חמימה ומזמינה, הדבר גם תלוי בטעם האישי של מקבלי המתנה. לאור זאת, תוכלו לבחור בין פריטים יהודיים בעלי נראות מסורתית, ולצידם פריטים העוטים על עצמם עיצוב מודרני יותר, בעל מראה קלאסי ופשוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Shopping Cart
כלי נגישות

Powered by - Wemake

העובדים שלנו זמינים לכל שאלות! (לחצו על התמונה לוואטסאפ)
התייעצו איתנו