מתנות יהודיות לרגל חנוכת בית

חנוכת בית חדש הינה מעמד מרגש וחגיגי בו יכולים הדיירים להציג את ביתם בפני בני משפחה, מכרים וידידים. ביהדות חנוכת הבית הינה טקס חגיגי ומנהג ישראל בו חונכים את הבית יחד עם סעודת הודיה, שירים ותפילות.

כמנהג שהשתרש לו, המוזמנים והמוזמנות הפוקדים את ביתם החדש של הדיירים, מביאים עמם דברי שי שונים ומיוחדים עבור הדיירים, וזאת כאות ברכה עבור הבית החדש ולמען דרך חיובית וצלחה.

בחיפושכם אחר מתנות, נשמח להציג בפניכם את מגוון האפשרויות הקיימות באתרנו, וכן להוות עבורכם השראה למתנות נוספות אשר יוכלו להנעים את ימיהם הראשונים של הדיירים וכן עם הסתכלות שנים רבות קדימה.

מתנות יודאיקה

מגוון מתנות היודאיקה שבאתר יכולות להוות כשי המושלם עבור חנוכת הבית תוך שהן מציאות שפע של אפשרויות דקורטיביות ומרגשות במיוחד.

אנו שמחים להציע סט של מוצרי יודאיקה לנטילת ידיים ומים אחרונים במגוון עיצובים החל מעיצובים מודרניים בעלי מראה נקי ופשטני ועד למראה מהודר וינטג'י המעניק תחושה היסטורית עמוקה.

מתנות חגים

מה מסמל יותר בית מאשר חג ובו כל בני הבית מתקצבים יחדיו ונהנים מן האווירה הייחודית השורה עלינו עם בואם של חגי ומועדי ישראל.

כמתנת חנוכת בית יהודית תוכלו למצוא שפע של אפשרויות למתנות לחגים כגון כיסוי פסח מהודר וחנוכיות מהודרות בגימורים יפהפיים.

מתנות מסוג זה יכולות להעניק הן פריט שישמש את הדיירים עם בואו של החג, והן אלמנט דקורטיבי יפהפה אשר יוכל להוסיף בהחלט לקו העיצובי של הבית החדש.

מארזי קדושה

עבור בני הזוג שזה עתה חונכים את ביתם החדש, הרי שתוכלו לרכוש סט לחתן שלם של מארז קדושה שלם. הסטים שבאתרנו כוללים מגוון של אפשרויות לגבר ולאישה, עם מארז קדושה לבת ישראל וכן סט תפילין מהודר – בהמה גסה.

כמו-כן תמצאו באתרנו סט מחזורים העשוי עור לבן או עור רוז גולד כמו גם במראה חום קלאסי ובעל נוכחות.

בכל המארזים וסט המחזורים ניתן להתייעץ עמנו ואנו נשמח לבחון יחד אתכם את המראה הדקורטיבי המושלם עבור הבית החדש.

תכשיטים מעצימים

המעבר לבית החדש מביא עמו התרגשות רבה ולעתים גם מעט מתח לאור השינוי המשמעותי בחייו של האדם.

הן לאישה והן לגבר תוכלו למצוא מגוון תכשיטי מעצבים הכוללים בתוכם פסוקים בחריטה עם אפשרות לבחירה אישית עבור כל אמרה אותה תרצו להשריש ולחזק בקרב מקבל או מקבלת המתנה.

בתכשיט שכזה המביא עמו מסר עוצמתי, הרי שאין דבר נפלא יותר מלקבל תזכורת על הכוח הפנימי הטמון בנו.

סט לשבת

בואה של השבת מחבר אותנו עם הבית, עם השקט שלנו, עם המשפחה. זהו הזמן שלנו לשבות מכל מלאכה ולתת את שימת הלב אל הדברים הקטנים אותם אנו לעתים מפספסים במהלך השבוע.

אל השבת של הדיירים החדשים תוכלו להוסיף מגוון אפשרויות דקורטיביות ונפלאות לרבות כוס קידוש בעיצובים שונים, כיסוי חלה מהודר, מגש חלות בעיצוב יפהפה ויוקרתי, סטים של ברכת המזון בדגמי זהב וכסף ועד לזוג פמוטים בעיצובים נפלאים ומלאים בנוכחות.

ובכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Shopping Cart
כלי נגישות

Powered by - Wemake

העובדים שלנו זמינים לכל שאלות! (לחצו על התמונה לוואטסאפ)
התייעצו איתנו